God fortsättning gott folk!! 😃


År 2020 är igång och gårdagen firades med bästa vänner! Såå God mat, efterrätt, spel och nån öl för grabbarna 😃

(null)


Vi åkte hem kring 23 för då vaknade Lilleman för andra gången och var ledsen, så då kändes det bäst att åka hem så han fick somna om enkelt i sin egna säng. Sagt och gjort & 12 slaget firades med en nyårskyss på altanen här hemma 🥰 Det var vårt 5e nyår ihop 😍 Åren går fort och det känns på nåt sätt som det inte var sååå länge sen det blev vi men ändå som att det alltid varit vi 🥰❤️ Min älskade!❤️ 


Årets nyårslöften är: 


  1. Mindre skärmtid och mer umgänge med familjen. Vill vara mer närvarande & istället inte trycka upp en skärm i ansiktet på nån. 😃


  1. Sluta med socker, för att kroppen mår BRA då. Har gjort det förr, börjat igen och slutat.. Ja ni vet, MEN jag tänker att det är aldrig för sent att börja om 😃 jag kan om jag verkligen vill & nu är jag där, jag VILL, kan och har motivationen 😃


Det räcker med dom löftena 😃


Här om dagen bokade jag och älskling en resa utomlands... En vecka i USA 🥰😍 Vi ska till New York igen & denna gången åker vi på sommaren. Närmare bestämt Vecka 28. Vi ska planera lite mer innan denna tur dit vad vi vill se & så har vi redan köpt biljetter till en Baseballmatch. Derby mellan Mets & Yankes. Snacka om två av de mest kända baseball-lagen man kan se!! 😃👏


Hoppas på att vi hittar lite mer spännande matställen utanför "smeten" och lika med shopping! 


Shoppingen i NY ska ju vara bra men förra gången vi var där var jag inte alls imponerad... Konstig stil på kläder och nä... Det bästa då var Victorias Secret 😃 Det blir det definitivt igen 😁👏


Jag ser fram emot 2020!  Vi har planer för året, fina mål jag hoppas och tror att vi uppnår samt att vi INTE renoverar eller bygger... Ser fram emot utvecklingen med barnen och allt med det 😃

(null)


Ser fram emot ett nytt år med min stora kärlek & tycker att vi hade ett jävligt bra 2019 oss emellan... Skulle vilja säga att det är det bästa året vi haft och att vi vuxit tillsammans som par 🥰😍 


Ha en fin kväll folks!!


Nu ska mobilen läggas bort för ikväll 😃

Kommentera

Publiceras ej