Godmorgon fredag 😃


Så har en jobbvecka gått nu igen å snart har vi helg tillsammans igen 😍 


Nästa vecka blir det lite flängande, för min skull...


På måndag ska jag, Milio och min mamma till Örebro. Mamma följer med som sällskapsdam å för att passa Milio, när jag är in och pratar med doktorn om min knäskada. 😃 Var ju till honom i vintras, men då hade jag ju Mille i magen så då ville de inte göra något alls. 

Nu ska man diskutera behandlingsalternativ, annat än operation. Det är på tapeten att byta knäleder i mitt knä, MEN de håller så pass "få" år, så då måste jag göra om den fler gånger i framtiden, då jag är så ung 🙂 


På tisdag vankas det vägföreningsmöte 


Och onsdag är det Uppsala som gäller 😃 Jag ska dit på läkarbesök och efterkontroller. 😃Så häftigt att det är ett år sen vi var dit & längtade så äckligt mycket efter ett gemensamt barn. ❤️

Å nu åker jag dit och Han finns hos oss 😍🥰 


Jag berättar ofta för Honom, hur efterlängtad han varit! Ibland känns det som att hans namn ploppade upp på skärmen, av en mening! Jag som bara sökte på "ovanliga pojknamn" så stod det bara där "Milio. Betyder: Efterlängtad kärlek" 😍❤️ Så menat & så klockrent! 🥰❤️


Jag lider så med alla som kämpar, för ett barn. Alla som tvivlar och börjar ge upp hoppet. Alla som

Gråter och tycker livet är äckligt orättvist när "alla andra blir gravida utom jag". 

Jag vet verkligen hur jävla ont det gör ☹️😔 

MEN kolla på oss... Jag var den som rent ut sagt nästan hade gett upp... En liten gnista hopp fanns men mer och mer började jag tvivla. 

Milio tog 4 år &  På den 9onde behandlingen gick det tillslut 🙏❤️ 

Är så tacksam mot de på Reproduktionscentrum i Uppsala & tacksam mot livet - för att det tillslut blev en bebis 🥰❤️  


Igår var vi på möte med försäkringskassan. I över 3 timmar satt vi och gjorde en utredning angående Cornelia, för att förhoppningsvis kunna få lite hjälp med assistans i hemmet. 

Förmodligen får vi avslag, då hon är så pass ung än. Men det kan ändå vara bra att ha påbörjat detta inför framtiden, då hon blir äldre & tyngre. 😃 

Mötet började 9,30. Så jag körde på här hemma med båda barnen på morgonen, åkte sen till Gonäs för att ha mötet hos Cornelias mamma, utredaren kom och ville hälsa på Cornelia - för att se att hon fanns och för att se vem det är man pratar om. 

5 minuter sågs dom sen fick jag på med allt på båda barnen igen, åka mot Grängesberg för att skjutsa Cornelia till skolan & av med alla ytterkläder igen, byta rullstol å hela faderullan & fort ut i bilen igen - för att återigen åka till Gonäs. Lillebror slank med å sov (som tur var) i sin stol - i bilen. 

Men jag Var helt slut i huvudet efter mötet & tycker inte om de där gångerna när man får rejsa omkring med barnen å stressa. ☹️ Ja ja... Nu är det gjort😃


Nu har Nellan precis åkt till skolan och jag konstaterar att denna familjevecka bara sa Swish...


I helgen blir det massor av Mys, med mina killar 😃 ska pyssla upp lite inredning & åka till Borlänge för att handla lite saker till vårt hem 😃❤️ 


Men först ska vi hänga lite med Mamma/Mormor, som är ledig idag 😃👏 


Ha en fin fredag, gott folk 😃😃

1 kommentarer

Anonym

28 Nov 2019 18:17

Åh vår son heter också Milio och lik din historia så är vår Milio också efterlängtad efter flera års kämpande så kom han äntligen till men vi fick också hjälp av vården. Fastnade direkt för namnet när jag såg betydelsen :) all lycka till dig och er mvh Madeleine

Kommentera

Publiceras ej