Hej onsdag!! 🙋🏼‍♀️


Idag ska vi till BVC, jag å Lilleman 😃 Det står vägning, mätning, läkarbesök och vaccination på schemat. 


Spännande att se just hur lång vår gosing är! Han har nämligen spurtat på längdkurvan de senaste gångerna och är längre än snittet sett mot hans ålder 😃


Nu har vi äntligen fått in lite mer att äta gröt och mangopure 😃 ungen älskar mango 🥰

Han har tyckt det varit svårt att veta vad man gör med maten i munnen  😃 gullefjun! Öva öva 😍

(null)


Vår lilla dynamit-Harry! 😁😍 Smörjer in hela sig i mango & håret stod åt alla håll och kanter 😂👏😍 




Här om dagen var det cancergalan på tv... 


Vi kikade på den å jag grinade ett flertalet gånger... Vidriga jävla sjukdom!!! 😫


Den där äckliga sjukdomen tog Min Morfar ifrån oss... 😔💔 Min fina morfar!! ❤️

(null)


Den drabbade även min Svärmor och två av mina vänner... 

Min svärmor vann över den, en av mina vänner med å en annan vän kämpar mot den nu. 💪 


Å så ligger min bonuspappas mamma och kämpar varje dag nu för att få vara med lite till... För där vinner också den där förbannade sjukdomen 😔💔


Fuck you förbannade äckliga jävla cancer!!! 👊 Jag hatar dig! 🤬🤬 


Jag blev även här att tänka mer på vad som betyder något för mig. Kramade om Min Älskling lite extra & Pussade godnatt en extra gång på Lilleman❤️ 


Mitt fel i kroppen, som gör så jag inte kan få barn naturligt ger en ökad risk för att få äggstockscancer...  Fy!! 😫


Kan inte tänka mig situationen många sitter i, där den man delar sitt liv med blir sjuk och man räknar dagarna som man har kvar tillsammans... Många som inte får uppleva utvecklingen av sina barn, se när de för första gången blir kära - hjärtekrossade och tar studenten... Hemska jävla tanke! 😳😫💔


Nä är det inte så att vi borde stanna upp oftare i livets ekorrhjul och uppskatta det vi HAR? Uppskatta vardagen mer?? Tänk hur många som befinner sig i livssituationer där man bara önskar å drömmer om att få sitta runt bordet med sin familj å äta helt vanlig kvällsmat på en onsdag... Eller dricka den där morgonkaffen med sin andra halva. 😕


Tänker försöka stanna upp lite mer och tänka just på sånt där... Hur tacksam jag faktiskt är för att jag har det liv jag har... 😍🥰

(null) (null) (null)

❤️❤️❤️


Från en sak till en annan var jag till mitt jobb och hälsade på igår. Kul att träffa kollegor och festligt att jag varit därifrån i 8 månader och det är exakt samma diskussioner och tjafs som DÅ! 😂😂 Inget hade förändrats på den fronten och det kändes verkligen som det var typ igår jag jobbade... 🤪

Undra vad jag ska bli när jag blir stor?? Tänk om jag bara kunde bestämma mig angående det 🙄


Ja ja... 

Nu ska jag ta en dusch och göra mig å Lilleman iordning för BVC. 


Ha en fin dag folks!! 💕

Kommentera

Publiceras ej