Julaftonsmorgon & vi ger pappan sovmorgon idag... Jag tänker på hur tacksam jag är, som redan har precis ALLT!❤️  

Jag har en Man som jag älskar & som älskar mig.❤️  Jag blev tillslut mamma - något vi kämpade för i så många år & som jag tackar forskning och diverse proffs för att det gick... 🙏

Jag har två barn, en bonus & en "egen" - men blodsband eller genetik är inte alls det viktiga i det här. ❤️


(null)


Vi alla mår bra, Vi har varandra & Vi har hälsan i behåll. 🙏 Jag har en familj, som finns där för varandra, ställer upp för varandra & hjälper varandra. 🙏 Vi har en jul där ingen vuxen blir full & dum och förstör julen för alla andra... Som när Jag var liten... 😕

Vi har ett hem, tak över huvudet & behöver inte leta efter någonstans att sova... Vi har mat på bordet & behöver aldrig oroa oss över om våra barn får det dom behöver... 🙏

Jag har verkligen ALLT- och lite till... Sådant som många andra bara drömmer om. Men Jag har det & jag är så himla tacksam för det... 🙏❤️ 

Allt det här går inte att köpa för pengar - men enligt mig är det inte det julen handlar om heller... Flest & dyrast paket...  För mig är en trygg tillvaro för mina barn det viktigaste & att vi har varandra 🙏❤️


(null)


GOD JUL & GOTT NYTT ÅR❤️🎄


4 kommentarer

Angelica

24 Dec 2019 08:43

Så fint skrivet fina du💕

Angelica

24 Dec 2019 08:43

Så fint skrivet fina du💕

Sofie

24 Dec 2019 10:00

God jul ❤️

Sofie

24 Dec 2019 10:00

God jul ❤️

Kommentera

Publiceras ej