Hej Torsdag! 


Ligger på soffan och kollar på "Ex on the beach" medan Lilleman vilar 😃


Jag brukar sällan säga att jag känner mig trött å slut... men idag gör jag fan det 🙄 Lilleman har nog lite problem med tänder på g och igår kväll var han kinkig och inatt har han vaknat 1 (!!!) gång i timmen och letat efter mig, varit orolig och letat napp... Så idag är jag faktiskt trött å energilös... 


Men det kan väl få va så? 😃

Man är inte på topp jämt! 


Uppskattar att INTE flänga runt! Att va hemma och pyssla & inte stressa på något vis. 


Ser fram emot helgen nu! 😃


Imorgon blir det Chinatown och mat med våra föräldrar & sen på lördag ska Milio vara med mormor å morfar för vi ska till Örebro och kolla på Takida 😃😍 Dom är sååå jävla bra! Ser verkligen fram emot det!!


Å ikväll när barnen lagt sig ska jag halvt gosa ihjäl mig på min man!! 😍


Bara HAN å JAG! ❤️ Behöver tid med min Man 🥰


Har inte så jättemycket att skriva här idag faktiskt... Blev iallafall en liten uppdatering 😃

(null) (null)



Ha en bra torsdag, folks! 🌸

Kommentera

Publiceras ej