Hej hopp!! 


Min lediga dag här om dagen innebar att jag skulle följt med min ena svägerska till stallet och pysslat med hennes hästar... 

Dock var dom redan ute i hagarna då så det blev bara lite Hö-packning och prat istället 😃 trevligt det med!! 😃

Storstädade sen vårat hem som en galning!! 😃 sååå skönt att bara skura å få den där såpa-doften i hela huset 😃😃👌

De senaste dagarna har inneburit jobb... lite rörigt med så mycket folk men jag jobbar med några jobb-favvisar så det känns bra 😃👌

17 jobbpass kvar tills semester nu!!! 😃🙏 

Härligt!!! 

Nu har jag precis gjort matdosor tills imorgon å vi väntar in ett par vänner för att ta en båttur å grilla lite ute på nån ö här i vår fina sjö 😃😃 Det gäller att ta vara på de fina å varma kvällarna 😃😃

Ha en mysig kväll ni också!! 😃🌸

Kommentera

Publiceras ej