Godkväll sista november år 2017! 😃


Tänk!! Imorgon är det 1 december!! Julkalendern börjar på tv, en av de allra mysigaste månader jag vet börjar å  imorgon skulle det även varit Min pappas 60-års dag. 💕

Grattis på födelsedagen imorgon, lilla pappa. Hoppas du firar ordentligt där uppe i himlen 🙂🌹

Ibland saknar jag dig. 😕 Jag saknar att ringa dig påväg hem från jobbet, för att dela med mig av min dag... Å jag saknar att jag inte kan höra din röst längre... Jag minns inte riktigt hur du låter å det känns ledsamt... 😔
Imorgon ska jag iallafall tända marschaller hos dig... Jag vet att du aldrig varit för det här med gravljus!! Du tände alltid marschaller på kyrkogården å alltid så fort det var helg å mörkt ute 😃 å framförallt när det var högtider. 😃



Ja ja... 
Idag, torsdag, har jag jobbat - som vanligt... Har verkligen varit att göra idag och jag knatade ihop över 11 000 steg (då hade jag inte mätare med mig hela dagen, så det ÄR ännu fler). 

(null)



Efter jobbet plockade jag upp moster å vi åkte sen till lilla mormor för att julpynta och sätta upp julgardiner hos henne... 

Vi tokade oss, skrattade, mormor grät lite, vi kramades å handlade lite åt henne. 💕
Min fina lilla mormor! 🙏💕

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag & klockan 15 stämplar jag ut för att ha en L E D I G helg! 😃🙏
Jäklar vad skönt!!! 

Har handlat hem lite diverse för att göra en riktig hotellfrukost här hemma på lördag för mig å älskling😃❤️

Planerar sovmorgon, tända ljus på morgonkvisten, en promenad i vinterlandet med vovve å älskling å sen förhoppningsvis tillpiffning och utgång på lördag 😃 Håller verkligen tummarna för det!! 😃  

Framförallt ser jag fram emot massor av kvalitetstid med Min andra halva!!❤️ Jag älskar att umgås med honom!! ❤️
(null)


Å det ska jag göra nu... krypa upp mot honom, snosa å sova! 😃❤️

Imorgon satsar jag på positiva vibes å en sån där härlig fredagskänsla på jobbet, hela dagen 😃✌️

God natt!! 😃☃️

Kommentera

Publiceras ej