Hej Fredag!! 😃🎀


Idag vaknade samtliga i denna familj å var så där riktigt jäkla morgontrötta.. 🧐 Hade varit skönt att bara få krypa ned igen å snosa vidare😃

Åh ja... Jag har möjligheten att snosa om jag vill... Men jag håller benhårt i mina tider iallafall!!😃 För att jag ska vara trött på kvällarna, så som älskling och framförallt för att ha mina rutiner😃 

För ni som följt mig ett tag vet att jag fungerar bäst med rutiner 😃 Blir ärligt talat kaos i mitt huvud annars å jag får ett stresspåslag... 


Funderade lite när jag åt frukost... För typ en månad sedan kändes livet riktigt intensivt!  😕🧐

Konsultation för mig, Örebro med knät, röntgen av knä i Västerås, operation för lillan i Falun å en jäkla massa vab... 

sen min bröstoperation för 2,5 vecka sedan... 

Allt på en gång liksom... 😕


Men nu då!?  Jo! NU har vi Landat!! 😃🙏 Äntligen!! 

(null)



Kroppen läker efter operationen, mini är på banan å älskling har kämpat på bra med sina tjejer här hemma 😃😘


Igår träffade jag Min Lina å bebismagen 😃💕 

Vi diskuterade allt angående graviditeten, jobb å livet 😃

Vi diskuterade hur häftigt det känns när man kommit till den punkten i livet där man bara "blir kär" om och om igen i samma människa 😃 


Att man har sina svackor (kom igen! Alla har dom!! 🙂

Å de som säger att dom inte har det ljuger eller pratar aldrig med varandra) men man härdar ut det jobbiga tillsammans... 😃💪

Man vill inte ge upp något, just för att det är "just den där" personen som man vill dela sitt liv med! 😍 Så när man har en svacka, kris eller en tuffare period tar man sig igenom det tillsammans å går ur det ännu mer lycklig och glad över det man faktiskt har😃💕

(null)





Igår ringde doktorn upp mig å sa att alla blodprover vi tog förra veckan var dåliga... Har lågt på alla blodvärden å det förklarar som tidigare nämnt jättemycket!! Så nu ska jag få järndropp, så blir det allt annat 😃👏 Nya prover om 2 månader för att följa upp också! Strålande!! 😃👌


Jag får ett lyckopirr i magen när jag tänker på våren och sommaren 😃😍🙏


Det är så mycket spännande på gång & en del av mig önskar att jag kunde säga något, den andra delen känner att jag vill hålla det för oss själva... 😃

Så det kommer jag göra nu ett tag 😃 


Men det känns som sagt så spännande, positivt och det är mycket på gång 😃😃 Delar med mig allt eftersom😃


Nu ska jag göra mig iordning för dagen å invänta att vårdcentralen ringer, få se om jag får igenom att få järndroppet redan idag, på mitt jobb - istället för att behöva vänta på att en sköterska på vårdcentralen har tid för mig nästa vecka 😃 

Är nämligen trött på att ha huvudvärk & vara galet trött å energilös nu!! 😃




Känner så mycket kärlek, för denna människa, att det fanimej inte går att sätta ord på😍❤️


(null)



(null)




Ha en fin fredag gott folk!! 😃🎀

Kommentera

Publiceras ej