Hej Söndag!! 😃


Vaknade ungefär 7,30 idag... nu en timme senare sover lillkorven än 😃


Vi hade myskväll hos Fie å Fredde igår så det blev sent för hennes del... pyjamas klädda ungar, tacos, lite mello å umgänge. Perfekt lördag 😃👏💕


Den senaste veckan har jag varit helt inne på det här med att klippa lugg... 🙄


Kolla bilden från Google! Luggen är stunning!! 😃👌

(null)


Googlar, ångrar mig, googlar igen, tror att jag ska få den perfekta Hollywood-luggen men vet egentligen att det kommer sluta med att jag ser ut som en Backstreetboys medlem från -90 talet typ! 😋😝 


Vad tycker ni läsare?? En Johanna med lugg eller ej??


Det är ju skönt att kunna sätta upp hela kalufsen i en tofs i & för sig... 


Ja ja... Jag å mina impulsiva funderingar 😂😝



Jag å den yngsta snyggingen i huset ska till badhuset å så ska vi handla inför veckan 😃


Äldsta snyggingen ska nog hundpromenera i solen när vi är borta 😃


Nu ska jag sippa på morgonkaffet, snegla på nyhetsmorgon, gosa på älskling å planera veckans mat... 😃



Ikväll blir det kotlett i slowcookern! 😃👌 Smask ska räven!! 😃👏


Ha en fin söndag!! 😃

(null)


1 kommentarer

Anna S

25 Feb 2018 22:39

Köp en sån där "fejklugg" å känn efter vet ja!😊

Kommentera

Publiceras ej