Godkväll i stugorna!! 

Idag har jag spenderat ett par timmar med Lina 😃 Drack kaffelatte och åt banan - på ett fik! Den ni!! Inge fikabröd här inte 😃👌💪

Å så pratade vi minnen, om framtiden å om livet i största allmänhet. 😃💕

Tog en tur på stan och köpte lite nya vitaminer också... 😃

Detta är på riktigt det jag äter varje dag... 😃😂 En hel buffé minsann!! 😃

(null)

Har läst på om att vitminbrister kan ge huvudvärk, trötthet, dalande blodsocker å humörsvängningar... Så nu mular jag allt detta 😃😂😝 Men HAR koll på att det inte blir för mycket eller slår ut varandra 😃👌

Detta äter jag alltså; 
⭐️Omega3 - då jag inte äter fisk och inte får i mig viktiga oljor så. 
Bra för minnet, hjärnan å hjärtat.

⭐️ B12 som jag äter för blodvärdena. Kompletterar även med en B12-spruta in i sätesmuskeln var 8onde vecka. 
Har ofta dåliga blodvärden då min kropp inte tar upp järn som innan jag gjorde min gastric by pass. 

⭐️D-vitamin började jag med idag för att kanske bli piggare å få mer energi om dagarna. 😃

⭐️Krom mot sötsug 💪

⭐️ Magnesium varje kväll för att slippa myrkryp å sendrag varje natt. Det påverkar med andra ord nervsystemet 😃

⭐️Papaverin - kramplösande.  Äter jag varje dag mot kramperna bråcket i magen ger mig när jag äter. 😕

⭐️Extra folsyra för att kroppen ska ha det den behöver vid ivf å inför en graviditet. 😃💪

⭐️ Mitt Val Kvinna, också hela livet ut då man ofta har vitminbrister som gastric by pass opererad. 🙂


Nu ska jag förbereda vår taco-kväll här hemma 😃 
Bjöd hem mina fina svärföräldrar till kvällen, så de kommer å mumsar tacos med oss 😃👌 Mysigt!! 😃💕

God kväll!! ⭐️

Kommentera

Publiceras ej